زنی که مراسم خاکسپاری خود را دید و دق کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
<-Text3->





زنی که مراسم خاکسپاری خود را دید و دق کرد
نوشته شده در چهار شنبه 8 بهمن 1393
بازدید : 1063
نویسنده : محمد رضا نجفی

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از جام جم، نخستین قربانی، زنی بود که به دلیل بیماری به بیمارستان انتقال یافت و پزشکان مرگ او را تائید کردند غافل از این که او زنده است. با اطلاع موضوع به خانواده فاگیلیو خانواده اش مراسم خاکسپاری او را برگزار کردند. در این مراسم ناگهان فاگیلیو چشمانش را باز کرد و با مشاهده خودش در قبر دچار حمله قلبی شد و جان باخت.

عی کردند و چند ماهی هم وقت گذاشتند و در مجلس هم به طور مفصل مورد بررسی قرار گرفت، تشکر می‌کنم.رئیس مجلس بر همین اساس یادآور شد: بحث خروج از رکود و ایجاد فضای کسب و کار زمینه اصلی سیاست‌های ابلاغی از دریچه دوربین؛ دیدنی‌های سه‌شنبه 7 بهمن/ نفس شهر گرفته است! عکس: خبرگزاری ها 08/11/139

 

وقت گذاشتند و در مجلس هم به طور مفصل مورد بررسی قرار گرفت، تشکر می‌کنم.رئیس مجلس بر همین اساس یادآور شد: بحث خروج از رکود و ایجاد فضای کسب و کار زمینه اصلی سیاست‌های ابلاغی از دریچه دوربین؛ دیدنی‌های سه‌شنبه 7 بهمن/ نفس شهر گرفته است! عکس: خبرگزاری ها 08/11/1393 - 00:10 دانلود همه

 

پس از این اتفاق شوهر وی از بیمارستان خاطی شکایت کرد و خواستار مجازات مسئولان مرگ همسرش شد. وی در این باره گفت: «من از اتفاق پیش آمده بسیار عصبانی هستم و دلیل این اشتباه فاحش را از مسئولان بیمارستان می خواهم.

 

زمانی که پزشکان مرگ همسرم را اعلام کردند او هنوز زنده بود و می توانستند نجاتش دهند، اما حالا به دلیل اشتباه چند پزشک سهل انگار او را از دست داده ام. از این رو اشد مجازات را برای آنها خواستارم.»




:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: